Σάββατο 31 Δεκεμβρίου 2011

Σας ικετεύωω να με βοηθήσετεε...Σας παρακαλώω.. :'(

Γειά σας..ελπίζω να περνάτε καλά...πάντως σίγουρα θα περνάτε καλύτερα από μένα..
Σήμερα,καθώς έκανα ένα πάρτυ(για non-ss μέλη)ήρθαν 2 κορίτσιαα..μου λένε "γειά σου Ιάκωβε"και "ξέρεις τί μας έβαλαν στο φροντιστήριο"?Τους έλεγα συνεχώς πως ΔΕΝ με λένε Ιάκωβο και η μία λέει:"έλα ρε Ιάκωβε τώρα αφού χθες μας είπες ότι σήμερα θα ΞΑΝΑμπείς από την rockandwild".Μετά τους λέω "ρε κορίτσια δεν με λένε Ιάκωβο η rockandwild είμαι..εσάς δεν σας ξέρω καν.." και λέει η μία:Λές να είναι το κορίτσι που έχει τον λογαριασμό?και λέει η άλλη:οχ!και λέω εγώ:με χακάρουν? και λένε:όχι καλέ,όχι!και λέει μετά η μία "πάμε να φύγουμε" και φεύγει..και μετά φεύγει και η άλλη..Σας λέω τα ονόματά τους(πατήστε τα για να πάτε στις σουίτες τους):vaso.h. και Gretsel       Δεν φαντάζεστε ΠΟΣΟ ΠΟΛΥ έχω τρομάξει..βέβαια,υπάρχει μία άλλη εξήγηση που ελπίζω αυτή να είναι η αληθινή:να μου έκαναν πλάκα.Αλλά δεν είμαι σίγουρη..θέλω να μάθω αν στ'αλήθεια με χακάρουν ή όχι..έχω αυτή την κούκλα παραπάνω από ένα χρόνο και δεν θέλω να αλλάξω λογαριασμό...:/ σας ικετεύω..ειλικρινά..σας παρακαλώ βοηθήστε με όσο είναι καιρός...:'(



rockandwild

5 σχόλια:

  1. Πραγματικα πιστευω πως σε κοροΪδεύουν δηλαδη λογικα θα εκαναν κατι πιο...μη προφανές....αλλα καλού κακου πλζ αλλαξε κωδικο!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. οκέιι...ευχαριστώ πάααρα πολύυ..χωρίς την βοήθειά σου ακόμα θα ανησυχούσα..(:

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. να σε ρωτισω κατι μμκρκαρανε το σταρδολλ τι να κανω . ειμαι πολυ στεναχωριμενη γιατι ειχα κανει αναβα8μιση εκει και ειμουνα μεγαλο λεβελ μπορεισ να με βοη8ισεισ σε παρακαλω

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. εεμ το blog δεν λειτουργεί πια αλλά θα κάνω ό,τι μπορώ..άμα μπορείς να μπεις ακόμα στον λογαριασμό σου άλλαξε κωδικό..αλλιώς στείλε μύνημα στο stardoll από το e-mail σου, απ'ότι έχω ακούσει σε βοηθάνε (: άμα υπάρχει κάτι άλλο πες μου και συγγνώμη που άργησα να απαντήσω.

    ΑπάντησηΔιαγραφή