Κυριακή 25 Δεκεμβρίου 2011

Χρόνια πολλά σε όλους :)


Χριστούγεννα...Επιτέλους..η ποιο οικογενειακή γιορτή,γιορτή της συμφιλίωσης,που αξίζει να τις περνάμε με ξεχωριστούς φιλούς.Γι αυτό κι εγώ σας εύχομαι Χρονια Πολλά,Καλά Χριστούγεννα Χαρούμενες Γιορτες κτλ...Αυτά ειναι σημαντικά κ περίεργα  Χριστούγεννα για διαφορους λόγους..
  •  Ειναι τα πρώτα Χριστούγεννα του blog.
  • Ειναι τα πρώτα Χριστούγεννα της προ- η εφηβικής μου ζωής
Αλλα το ποιο ασχημο κ που με κανει να κλαιω.. 
  • Ειναι τα πρώτα Χριστούγεννα που ειμαι μακρύα απο την κολλήτη μου με την οποία χωριστήκαμε με τα γυμνασια :/ :(.
Τελοσπάντων ευχομαι απο τα βάθη της ψυχής μου να περασετε καλά αυτα τα Χριστούγεννα εσείς και οι οικογένεις σας:).... 
Με πολλή αγάπη, απο writter του  Stardoll...Ellhnec, flora4ever.



3 σχόλια:

  1. μωροοο μ εσύυ αγάπηη μ μ λείπειις πλ πλ:( κι εγωω στεναχωριέμαιι...αφάνταστα..αλλά 9α δειις..9α βρούμε 1 τρόποο να συναντη9ούμε πολλές φορές στις γιορτές:)μακάριι

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. :((( Αυτό ειναι σίγουρο!!! Αλλα θα τα πούμε και την την Πρωτοχρονιά...ανυπομονωωω

    ΑπάντησηΔιαγραφή