Τρίτη 27 Δεκεμβρίου 2011

Πσίτ!!Καινούργιο μακιγιάζ προσώπου!:)

Γειαα σας!Πώς περνάτε τις διακοπές σας?;)
Λοιπόν, επειδή η flora4ever. κατά την γνώμη μου έχει κάνει καταπληκτική δουλειά με τα μακιγιάζ,είπα να δοκιμάσω κι εγώ μπας και μου βγεί κάποιο καλό αποτέλεσμα:)
Ορίστε τα βήματα που πρέπει να ακολουθήσετε για να σας βγει το μακιγιάζ που έχω φτιάξει:
1:Βάζετε το μοβ κραγιόν του doth,αξίας 8 stardollars και αν θέλετε και το διαφανές lip gloss του luxe,που όμως είναι ακριβό(κοστίζει 24 stardollars)
2:Βάζετε το μαύρο eyeliner του doth,αξίας 3 stardollars.
3:Βάζετε την μικρή μαύρη μάσκαρα του doth,αξίας 3 stardollars.
4:Βάζετε ΜΟΝΟ ΜΙΑ στρώση της μοβ σκιάς του doth,που κοστίζει 6 stardollars.
Θα βγει ένα απλό,αλλά καλό μακιγιάζ.Το αποτέλεσμα?Δείτε και μόνοι σας...:)
Φιλιά αμέτρητααα στα ζουζούνιαα μου:)
rockandwild
 




3 σχόλια: