Σάββατο 17 Δεκεμβρίου 2011

Βοηθεια :(

Τις προάλες ημουν συνδεδεμένη στο stardoll και μου λεει μια κοπέλα στο chat αν θέλω να ανταλάξουμε κωδικούς και φυσικά εγώ δεν δεχτηκα λεγοντας της οτι δεν ειμαι τοσο χαζη και καλυτερα να σταματήσει αυτό που κανει γιατι θα σβηστεί ο λογαριασμός της.Εκείνη προσπαθούσε να με πεισεί λεγοντας  μου οτι δν ξερει τι σημαίνει η λέξη χάκερ και οτι δεν ειναι απο αυτες που χακαρουν.Μετα αρχισε να μου λεει οτι εγω ειμαι χάκερ (ξαφνικα εμαθα την λεξη) και διαφορα τετοια οτι θα με μπλοκάρει με αναφορες!Της ειπα να ηρεμισει και οτι την πιστευω και δεν θημαμαι τον κωδικό μου.Τι αλλο θα μπορούσα να κανω;Σημερα που συνδεθηκα και πηγα στην σουίτα μου ειδα οτι μου εγραψε<<pro***te auti klevei kwdikoys>>.Σας παρακαλώ βοηθήστε με δεν ειπα κατι που θα μπορούσε να την θίξει για να με κατηγορει ετσι!:(
Για να την βρείτε πατήστε http://www.stardoll.com/member/FriendKerasaki
                                                                      Φιλακια


2 σχόλια:

  1. καταρχάς ρώτα την γιατί τα κάνει αυτά...αν δν έχει λογική εξήγηση(π λογικά έτσι θα'ναι)απλά μν της δίνεις σημασία κ'αν συνεχίσει κάν'της μια ωραία φραγή κ'μετά αν θες κι έχουν γίνει τα πράγματα εντελώς χάλια..κάνε αναφορά αλλά με άλλη κούκλα γιατί υπάρχει κίνδυνος να σβηστεί ο λογαριασμός σ:/ελπίζω να βοήθησα...περιμένω εξελίξεις!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Την ειχα ρωτήσει και μου λεει ετσι απλα!Φοβαμαινα της μιλήσω αν και μου γράφει (2 φορες) hi και δεν 3ερω τι να της απαντησω.Βεβαια χθες τηςεκανα φραγή με αποτέλεσμα να μην εχειτην δυνατότητα να μου μιλήσει στο τσατ...¨/

    ΑπάντησηΔιαγραφή